niedziela, 1 grudnia 2013

Jak to wygląda teraz?

Zacznę może od moich włosów w chwili obecnej.
Wyglądają tak:
Od przodu, zdjęcie z wczoraj, naturalne ułożenie włosów
Nie wiem dokładnie ile mają cm...
Kilka dni temu podcięłam je 5 cm i było to pierwsze podcięcie od ponad roku...
Wiem, że to było złe. Teraz postanowiłam je podcinać systematycznie co 2-3 miesiące po jakieś 2cm.

Moje naturalne włosy maja kolor bardzo zbliżony od tej górnej części jak na zdjęciu.
Dolne były koloru blond (pozostałość po starej farbie, ale o tym innym razem).
Obecny kolor uzyskałam dzięki Hennie z Amlą - Kasztanowo-Miedziany Brąz
A tutaj do niej link KLIK
Trzymałam ją 2 godziny i jestem zadowolona z efektu, mam wrażenie gęstszych włosów ;)
Na zdjęciu dobrze nie widać, ale górna partia włosów ma śliczne rude refleksy^^

Postaram się w najbliższym czasie wstawiać moją włosową historię ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz