poniedziałek, 30 grudnia 2013

Kwiatki i inne włosowe dodatki ;)

Dziś kilka słów o akcesoriach do włosów.
Ja osobiście uwielbiam przeróżne kwiatki ^^

 Pierwsze 6 kupiłam w H&M, jak były w promocji po 2 zł! ;)
Bardzo je lubię, są małe, uniwersalne i może ja przypiąć do ubrań.
Ten turkusowy też, aczkolwiek jest bardzo duży i wg mnie doskonale nadaję do ozdoby koka czy kitki a jako broszka niekoniecznie. Brązowy był na gumce, która niestety była źle przymocowana i niedawno mi odleciała od kwiatka. Peszek.
No i na wsuwkach, takie lubię najbardziej ;) ten biały zrobiła mi babcia ^^










I na koniec prezent od "mikołaja":
No nie ukrywam, że sama ją wybrałam xD
Strasznie mi się spodobała w sklepie na ozdóbka. Szkoda tylko, że na co dzień troszku nie pasuję.
Z tego co pamiętam to w promocji kosztowała 16.90zł. W Lolita accessories.


Za co lubię kwiatki?
-wnoszą powiew wiosny w zimowe dni xD
-wpięte do zwykłej kitki czy koka nadają uroku i sprawia się wrażenie ładnej fryzurki ;)
-są bardzo kobiece ^^
-niemalże do wszystkiego pasują ;D




A teraz czas na moją hmm mega wsuwkę? Szczerze mówiąc nie pamiętam ja to się nazywało O_o
Gdy moje włosy były szorstkie i suche spisywała się idealnie,
a teraz, gdy są bardziej śliskie ta "wsuwka" niestety zaczęła słabo trzymać i dosłownie się ześlizguje z włosów, ehm
Ale na gotowej kitce może być ładna ozdobą ;)
Kilka gumek ^^ i najładniejsze wsuweczki no i oczywiście wypełniacz ;P

Po wypełniaczu mam mniej więcej takiego koczka, sorki, że od przodu, ale nie mam teraz innego zdjątka.


No, to tyle ;)
A jakie są wasze ulubione włosowe akcesoria?

Igg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz