piątek, 6 grudnia 2013

Laminowanie włosów

O laminowaniu włosów opowiedziała mi Blondynka.

Włosy laminuje się żelatyną z dodatkami ;)
Wg wizaz.pl :

Jakie efekty daje laminowanie włosów żelatyną?

  • wygładzenie -> ja zauważyłam
  • połysk ->to też
  • miękkość -> zmiana nieznaczna
  • brak puszenia ->nie miałam z tym ostatnio problemów...
  • włosy są grubsze, cięższe, „mięsiste” (szczególnie włosy cienkie i delikatne z natury) ->u mnie cięższe
  • końcówki łatwe do rozczesania, mniej się plączą ->z tym będzie osobna historia xD
~

A tutaj przepis jaki użyłyśmy z Blondynką:
  • 2,5 łyżeczki żelatyny
  • 1\4 lub 1\3 szklanki wrzątku (tak na oko)  Wodę gotujemy, rozpuszczamy w niej żelatynę ;)
  • Do tego:
  • Łyżkę maseczki do włosów
  • Łyżkę miodu
  • mąką ziemniaczaną do zagęszczenia (nam poszły tak 2-3 łyżeczki)
    • oraz zmielony banan! UWAGA! nie dodawajcie banana, zastąpcie go awokado.
    • Gdyby nie ten banan, zabieg byłby idealny. Niestety strasznie trudno spłukać mazie bananową, ja musiałam umyć włosy szamponem, potem odzywką i nadal miałam białe płatki bananowe na włosach ;( Gdyby nie Blondynka, to chyba bym sie załamała... Ona wzięła szczotkę i i dłuuuugo wyczesywała na z moich mokrych włosów, a potem jeszcze cienkim grzebieniem i na koniec kolejne mycie i dłuuugie płukanie. No, udało się! Pozbyłam się banana, nigdy go więcej nie dodam...
Taką mieszankę nałożyłam na umyte 3 godz wcześniej włosy. Były oczywiście już suche, więc je trochę zmoczyłam by były wilgotne przed nałożeniem mazi. 
Mieszankę trzymałam ponad godzinę pod czepkiem i szaliczkiem ;)

BYŁY TAKIE PRZED(już to widziałyście ;P )

I PO:

Widać, że bardziej lśniące! I wyglądają tak zdrowo ;))

Ja jestem bardzo zadowolona z efektu ^^

UWAGA! Laminowanie nie można robić często.
Optymalnie co 2-3 tyg. ;) Żelatyna jest wysoko proteinowa, więc po laminowaniu, przez tydzień nie używamy wysoko proteinowych produktów, np. JAJEK Ich użycie, może przedobrzyć, i wysuszyć włosy. Za to zaleca się olejowanie ;D

Igg

1 komentarz:

  1. Fajny sposób ale dla kogoś kto nie ma czasu , ....Ostatnio trafiłam w internecie na sklep BOSCO DESIGN a tam super kosmetyki do włosów i spełniają swoją rolę

    OdpowiedzUsuń