niedziela, 15 grudnia 2013

LoKi ;D

"Loki i warkocze"
to jest to, co Tygryski lubią najbardziej ^^


Więc jak zwykle robię sobie loki?
Najczęściej na wałki.(z gąbki z drutem w środku)
I zakładam je tak jak Blondyneczka ;) tyle, że daję 3 razy więcej.
Niestety nie mam teraz pod ręką dobrego zdjęcia z efektem, jak znajdę to edytuje posta ;)
Teraz tylko takie, ze studniówki, po upięciu:

Jednak najczęściej po prostu śpię w koczu i wychodzą mi nawet ładne fale ;)


A teraz mój HIT!
Loki na opasce ;)
Potrzebujemy zwykłej opaski, np. takiej:
I zaczynamy!
a) najlepiej zacząć na wilgotnych włosach
b)zakładamy opaskę
c) zakręcamy poszczególne pasma włosów  zawijamy dookoła opaski




Ogonek ^^


I efekt końcowy:
d) i gotowe ;)



 W takiej fryzurce byłam cały wieczór i poszłam spać...a rano! HOOBIT ^^


ZAKOCHAŁAM SIĘ W NICH ! <B


No, Lokowa dziewczyna życzy miłego dnia!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz