środa, 18 grudnia 2013

Moje produkty do włosów

Dziś postanowiłam się z wami podzielić produktami, które aktualnie posiadam do pielęgnacji mojej czupryny ;)

SZAMPONY

Shampoo babydream
Skład: Aqua, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Sodium Lactate, Triticum Vulgare Germ Extract, Panthenol, Glyceryl Caprylate, Lactic Acid, Chamomilla Recutita Extract, Parfum.

Cena: 4,19zł / 250ml


To moja nowość, kupiłam go tydzień temu.

Jest bardzo delikatny, będę go używać jako podstawowego szamponu na co dzień ;)
Na razie jestem z niego zadowolona, włosy po nim są delikatne, ale 2 dnia już widać, że włosy zaczynają się robić "nieświeże", a po innych szamponach mogłam być włosy co 3 dni, po tym muszę co 2.

Gaga Premium Hippi Szampon i płyn do kąpieli jagoda dla dzieci powyżej 1 roku życia 380 ml

Kupiłam go z myślą o codziennym myciu, ale skusił mnie piękny, jagodowy zapach!
Mimo, że zalecany jest dla dzieci, to jest stosunkowo mocny.
Obecnie używam go do zmycia kosmetyków o specyficznym lub mocnym zapachu
(np. po wcierce czosnkowej xD)

Dwa ostanie
obecnie używam do zmycia olejów z włosów ;)

Mam jeszcze litrowy, pokrzywowy szampon, kupiony za grosze w jakimś markecie, ale rzadko go używam...

I na koniec MYDEŁKO!
Dostałam je na imieniny od brata, niestety nie znam składu.
Jest ono bardzo delikatne, ślicznie pachnie i cudownie się pieni!
Używam go zależy mi świeżo umytych włosach, bo np. chcę idealnie wyglądać, a dzień wcześniej nałożyłam sto tysięcy innych rzeczy  i myłam je mocnym szamponem.

Jak używam?
Zmaczam włosy i masuję chwilę nim skórę i błyskawicznie powstaje pianą, którą myję je w całości ;)


ODŻYWKI

Nivea, Long Repair, Odżywka odbudowująca

zalecenia producenta:
Odżywka regenerująca długie włosy.
Odżywka Long Repair natychmiastowo ułatwia rozczesywanie, zapewnia potrójną regenerację i ochronę:
- wzmacnia włosy od nasady,
- odbudowuje strukturę włosów na całej długości, zapewniając im blask i elastyczność,
- chroni końcówki włosów. 

Skład: Aqua, Stearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Dimethicone, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Hydrolyzed Keratin, Orbignya Oleifera Seed Oil, Oryzanol, Silicone Quaternium - 18, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Coco Betaine, Cocamidopropyl Betaine, Trideceth - 6, Trideceth- 12, C12-15 Pareth-3, Lactic Acid, Sodium Chloride, Methylparaben, Propylparaben, Phenoxyethanol,Linalool , Butylphenyl Methylpropional, Geraniol, Benzyl Alcohol, Parfum.


Ze względu na silikony w składzie miałam opory przed jej zakupem, ale namówiła mnie Blondyneczka.  Doszłam do wniosku, że zimą trochę silikonów jej nie zaszkodzi.
Isany jeszcze nie użyłam, nowy zakup, skuszona opiniami innych włosomaniaczek, jak wypróbuje to napiszę opinię ;)
I o ostatniej już pisałam wcześniej. Moja ulubiona, cudownie pachnie, ma świetny skład i widzę różnicę na włosach. Lubię ją nakładać z olejami, ze względu na naturalny skład i dobrą konsystencję.

Jestem z niej zadowolona, mam po niej włosy bardziej "śliskie" i bardziej proste.




MASKI

PILOMAX WAX HENNA MASECzKA DO WŁOSÓW REGENERUJĄCA

Opis
(opis prod.)HENNA WAX - NATURAL CLASSIC maska do włosów i skóry głowy. Silnie regenerująca maska do bardzo zniszczonych włosów i skóry głowy, przeznaczona do wszystkich rodzajów i kolorów włosów, zawiera dużą ilość białka Henny zastęjącego zniszczoną keratynę, dzięki czemu nadaje włosom połysk i sprężystość.

 Ze względu na silikony w składzie doskonale nadaję się na zimowe dni.
Włosy po niej są ładne, ale nie zauważyłam jakiś niesamowitych zmian. Używam jej sporadycznie.

Bingo, Maska do włosów `Masło Shea i pięć alg`

(opis prod.)Zawiera masło Shea (karite) i botaniczny kompleks pięciu alg: Ascophyllum, Spiruliny, Laminarii, Morszczynu i Nori dla wzmocnienia i regeneracji włosów
Masło Shea ma działanie rewitalizujące, odżywcze i nawilżające. Regeneruje włókno włosa, odbudowuje włosy od cebulek po same końce i wygładza ich powierzchnie, nadając im niezwykły połysk. Algi dostarczają włosom dżywczych i regenerujących składników: witamin, aminokwasów, polisacharydów, proteiny i soli mineralnych. Włosy stają się mocne i elastyczne
Sposób użycia: maskę nanieść na umyte, wilgotne włosy, delikatnie rozprowadzić na włosach i wmasować w skórę głowy, pozostawić na 5-10 min., następnie dokładnie spłukać.
Zaleca się stosowanie maski przez okres 5-6 tygodni, po 2 nałożenia maseczki tygodniowo. 

Skład: Skład: Aqua, 1 Heksadecanol 1 Octadecanol (miksture), Stearamidopropyl Dimethylamine, Ceteareth-20 (and) Cetearyl Alcohol, Shea Butter, Glycerin, Aqua Fucus Vesiculosus Extract, Enteromorpha Compressa Extract, Porphyra Umbilicalis Extract, Undaria Pinnatifida Extract, Lithothamniom Calcareum Extract, Parfum, Citric Acid, Methyl Paraben, Sodium Benzoate, Ethyl Paraben

Cena: 8zł / 500ml

Bardzo ją lubię, ma fajną konsystencję i zapach, ale również używam jej tak raz na 2 tyg.

Mam jeszcze taką:

nuNAAT, Naat Cream, Owocowa Maska do włosów długich


Maska owocowa do włosów długich odbudowuje i naprawia włókna zniszczonych włosów, nawilża i nadaje blasku, co sprawia, że wyglądają zdrowo. 


Mam ją już od pół roku, jest taaaka duża, używałam ją tak raz w tyg systematycznie na 15 min, teraz rzadziej, gdyż przybyły mi 2 nowe i zaczęłam je używać na przemian ;)
Polecam. Jest tania, duża i odżywia włosy ;) 

Osobiście jednak wole kombinować z domowymi maseczkami...

OLEJE I OLEJKI
Olejek łopianowy... hmm
zawiodłam się na nim, nie widzę żadnej poprawy a włosy zaczęły mi bardziej wypadać niż przedtem...
Tak więc dziś byłam w Helfy i kupiłam 
Olejek Vitaka z czosnkiem
opis prod:
Czosnek pobudza cebulki włosów do ich naturalnego wzrostu oraz działa jak odżywka hamująca wypadanie włosów. Zawiera wiele minerałów i witamin wspomagających prawidłową pielęgnację włosów i skóry głowy. W Wskład olejku Vatika wchodzą również cytryna i rozmaryn, które regenerują włosy, zmniejszają ich przetłuszczanie oraz niwelują łupież. Olejek przeznaczony jest do każdego rodzaju włosów. Przywraca im zdrowy wygląd, sprawia, że dłużej zachowują świeżość, stają się mocniejsze i bardziej lśniące. Zapobiega także ich nadmiernemu wypadaniu i ma działanie antybakteryjne. Posiada przyjemny, delikatny zapach. Posiada przyjemny, delikatny zapach. Na włosach nie utrzymuje się aromat czosnku.
Skład:
Paraffinum liquidum, Elaeis guineensis Oil, Canola Oil, Phenyl trimethicone, Canola Oil, Olea europaea (Olive), Fruit Oil, Phenyl trimethicone, Parfum (Amyl Cinnamal, Benzyl Salicylate, Lilial, Coumarin, Hydroxycitronellol, Linalool, Limonene), Butyl Methoxydibenzoylmethane, Eruca sativa Seed Extract, Rosmarinus officinalis (Rosemary) Leaf Oil, Citrus medica limonum (Lemon) Oil, Tocopheryl Acetate, Allium sativum (Garlic) Bulb Extract, BHT, D&C Yellow No. 11 (CI 47000).

W chwili obecnej właśnie trzymam go po raz pierwszy na włosach i mam zamiar z nim spać.
Postanowiłam stosować do 2 razy w tyg (na noc) przez miesiąc.
Czas start! Liczę, że moje włosy przestana tak wypadać...
I może troszku urosną?

Ma baaardzo specyficzny zapach... ale mi się nawet podoba.
Jego konsystencja nie jak jak u zwykłego olejku, hmm, jest tak jakby mniej tłusty?
Będę go nakładać na skórę głowy a na resztę włosów mam zamiar mieszać go z innymi olejami (winogronowy, oliwa z oliwek bądź lniany)
Gdyż, szkoda mi go nakładać na każdym razem na całą długość, gdyż szybko by mi się skończył
a zależy mi na wzmocnieniu cebulek włosowych najbardziej ^^


Dodatkowo do zwykłego olejowania używam:
OLEJU Z PESTEK WINOGRON
OLIWY Z OLIWEK
OLEJU LNIANEGO
i z wszystkich jestem zadowolona ;)

WODA BRZOZOWA - wcierka
kupiona kiedyś, leży na półce, używana sporadycznie, chyba do niej wrócę i zacznę systematycznie stosować to będę mogła napisać coś więcej

 NA KOŃCÓWKI WŁOSÓW
Dwa rodzaje jedwabiu do włosów oraz odżywka Babuni z Joanny na rozdwajające się końcówki.
Używam ich zamiennie, w zależności od nastroju, co 2-3 dni.
Widzę delikatną poprawę, końcówki są miękkie, lekko błyszczące ale nadal się rozdwajają ;(
INNE


LAKIER I NABŁYSZCZACZ kupiłam na studniówkę prawie rok temu... używam ich baaaaaardzo rzadko, tylko na specjalne okazję, wyjścia, gdy chcę utrwalić fryzurę. Na co dzień ich zbytnio nie modeluję, nie prostuję, nie kręcę (chyba, że np. koczkiem ;P) więc nie są mi potrzebne.
Jednak Blondyneczka z naturalnego lakieru była baardzo zadowolona ;)

I PÓŁPRODUKTY
GLICERYNĘ kupiłam w aptece i dodaję po kilka kropel do domowych maseczek. Ma nawilżać moją czuprynę ;) (jeśli damy jej za dużo, może przesuszyć!)

Oraz OLEJ RYCYNOWY kupiony wczoraj, jeszcze nie użyłam go, ale mam zamiar w najbliższym czasie. Ponoć czyni cuda ^^

SZCZOTKI
Z NATURALNEGO WŁOSA DZIKA, moja ukochana, kupiona w Tesco na ok 30 zł
Delikatna dla włosów, dobrze je rozczesuję ;)

Tą drugą używam do rozczesania np. Olejku czy odżywki na włosach. Na co dzień nie.



Nooo, to by było dziś na tyle!
Pisałam i pisałam ;)
Pora spać...

WESOŁYCH ŚWIĄT!
następny post na Świętach...


Wszystkiego dobrego!
I prawdziwych, rodzinnych Świąt!
;*

Igg ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz