czwartek, 23 stycznia 2014

2,5 tygodnia po farbowaniu ;)

W sumie to jak spojrzałam na datę farbowania to się zdziwiłam.
Myślałam, że minęło więcej czasu, jednak sesja swoje robi, czas inaczej płynie ;P

A więc przyszła prawdziwa zima i moje włosy od razu stały się bardziej suche ;(

Zrobiłam sobie ścisły plan pielęgnacji na najbliższe 3 miesiące i to mi pomaga trzymać się postanowionych rzeczy ;)
W tym miesiącu AKCJA " DENKO", czyli nie kupuję nic nowego, używam co mam.

Więc tak: codziennie rano pije sienie lniane (zapisałam sie u Anwen na akcję ^^)
Włosy myję szamponem z żeńszeniem, który chcę zużyć... 
Raz w tyg.maseczka z ekstraktem z henny, którą próbuję na różne sposoby O_o oraz używam próbki, które leżały u mnie w łazienkowej szafce ;)
I najważniejsze! Na skalp 2x w tyg olejek czosnkowy (staram się zawsze na noc) a na długość oliwa z oliwek -> i tu też kombinuję ;P

Wszystkie recenzję i opisy kombinacji będę pojawiały powoli do końca miesiąca ;) Jestem w trakcie testowania, więc spokojnie ;D

Powiem tylko, że usilnie walczę z wypadaniem i wzrostem...
Jestem w stresowym momencie (sesja) więc walka jest ciężka.
Moje włosy nie lubią stresu...

Moja czuprynka dziś w świetle dziennym, ok 14 ;)

W zależności od godziny i miejsca ich kolor jest różny,
jednak rudy kolor ładnie się utrzymuję.
(myję włosy co 2, 3 dni) Normalnie, w pomieszczeniu
wyglądają na bardziej kasztanowe (ciemniejsze)
Takie jak dziś lubię najbardziej:
tj. delikatne fale ^^

Jeśli chodzi o ich kondycję to trudno stwierdzić,
o tym się rozpiszę innym razem ;)

2 komentarze:

  1. Twoje włosy to jedno wielkie siano! Radzę na początek porządnie je ściąć, pójść do fryzjera na kilka naturalnych zabiegów odbudowujących a potem próbować domowych metod, bo na zniszczone włosy to nawet i najlepsze kosmetyki nie pomogą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, jeszcze 2 czy 3 miesiące temu przypominały siano.Wiem. Ale w chwili obecnej suche mam tylko końce, jakieś max. 5 cm. Może na zdjęciach tego nie widać, trudno. " najlepsze kosmetyki"-a co to takiego? Próbuję różnych rzeczy i trudno stwierdzić co jest lepsze a co gorsze, a fryzjerzy nieraz bardziej zaszkodzą niż pomogą. Oczywiście nie wszyscy. A wiosnę podetnę "sianowate" końce, i tak miałam to w planach ;) I dziękuję za komentarz, może niemiły ale szczery, będę miała większą motywację do pielęgnacji!
      Igg

      Usuń