czwartek, 30 stycznia 2014

maseczka Natural Classic Henna Treatment Wax

Tą maseczkę dostałam od babci. Nie pozostało mi więc nic innego jak ją wypróbować. Dobrze, że sama jej nie kupiłam, bo bym żałowała... Ale po kolei! 

Opis producenta:
Natural Classic, Henna Treatment. Odżywka została stworzona dla intensywnej kuracji włosów i skóry głowy. Przeznaczona jest do każdego rodzaju włosów. Specjalna receptura została oparta na ekstrakcie z henny (Lawsonia). Dzięki temu składniki mogą głęboko wnikać we włos i cebulkę włosową, docierać tam gdzie są najlepiej  wykorzystane. Preparat ma działanie lecznicze, poprawia kondycję włosów, przyczyniając się do ich pięknego wyglądu. W rezultacie stosowania włosy są zdrowsze, odzyskują sprężystość i połysk.

Pojemność:
480g 

Cena:
ok. 20,00zł
Skład: 
woda, Emolient,Laurylosiarczan sodu (SLS),Substancja 
konserwująca,Lawsonia bezbronna(HENNA),perfum,Substancja konserwująca,Kwas cytrynowy ,Alkohol aromatyczny (Imituje zapach jaśminu) ,Substancja konserwująca, barwniki


Dla kogo?
Zalecany do włosów zniszczonych trwałą, utlenianiem czy farbowaniem. Walczy też z tendencją do łupieżu, wypadania włosów. Również stosowany leczniczo podczas trwania i ukończenia chemioterapii. Można go używać więc w różnych dolegliwościach związanych z włosami ale także w celu wzmocnienia włosów, regeneracji.

Sposób użycia:
Wmasować we włosy i skórę głowy, założyć ciepły ręcznik lub przebywać w kąpieli lub saunie, po 15-30 minutach spłukać.Odżywkę należy stosować co 4-5 dni, do czasu aż stan włosów ulegnie poprawie lub stale raz w tygodniu.

A JA NA TO:
Używałam jej przez ostatni miesiąc raz lub 2 razy w tyg. (wcześniej sporadycznie).
Trzymałam ją ok 30 min. Na początku na skalp i całe włosy, potem tylko na długość.

KONSYSTENCJA:
Maseczka jest średnio płynna, ma mydlany zapach i nie mogę jej zużyć xD
Serio, nieraz dosłownie nawalałam ją na długość a nadal mam pół opakowania...
Oczywiście bez przesady.

DZIAŁANIE:
EHM...!
-przetłuszczała mi włosy! Na drugi dzień były po prostu tłuste i nieświeże " - "
Myję nieraz włosy na 2 dzień, ale nigdy nie wyglądały tak fatalnie. Nawet, gdy nakładałam ją na samą długość. Eksperymentując, umyłam 2 razy włosy po niej szamponem, bez różnicy, nadal się przetłuszczały O_o
- nie zauważyłam poprawy, żadnej " - "
straszny skład (niedawno zdałam sobie z niego sprawę...) " - "

plusy?
-wydajna
-włosy nie były już tak suche jak przedtem 

I jeszcze coś! Ale nie wiem czy to zasługa jej czy olejku z czosnkiem, który używałam?

PODNIESIONE WŁOSY U NASADY!
Nie miałam przyklapu! ;)
I co śmieszne, drugiego dnia, miałam błyszczące, tłuste włosy ale nadal lekko "uniesione", co mnie niezmiernie bawiło i irytowało jednocześnie...
 (widać też trochę baby hair ;P )


CZY BYM JĄ JESZCZE KUPIŁA?
nie nie nie
Nigdy. Działa mi na nerwy. Chcę ją zużyć do końca i zapomnieć ;P

A Wy miałyście okazję się z nią zapoznać? 

Igg

6 komentarzy:

  1. Iguś wklej skład - jestem ciekawa go - bo już nie pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, ale przecież jest, takie małe zdjęcie po prawej ;P

      Usuń
  2. Suuuuper produkt !!!!
    Używam od jakiegoś czasu i nie zauważyłam aby maska obciążała moje włosy.
    Nadaje ona miękkości i blasku moim włosom do tego zauważyła, że moje włosy mniej wypadają.....to dla mnie bardzo ważne , gdyż miałam duży problem z tym.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż dziwnie mi się to czyta, bo u mnie maska sprawdza sie rewelacyjnie. Podoba mi się jej konsystencja i to że faktycznie jest bardzo wydajna :)
    Ani razu nie przetłuściła mi włosów wręcz przeciwnie włosy po niej mam miękkie, jedwabiście gładkie i pełne blasku. Kurcze nie wiem co nie zadziałało u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie rewelacyjna. Od kiedy pamiętam sięgam po produkty tej firmy i zawsze z chęcią do nich wracam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie jest suuuper. W moim domu wszyscy używamy produktów tej firmy.

    OdpowiedzUsuń