środa, 15 stycznia 2014

Natura Silk, czyli jedwabna kuracja od Marionu

Ostatnio mam mało czasu, przez sesję, ale znalazłam czas by napisać choć parę słów o moim sposobie zabezpieczania końcówek w te zimowe dni  ;)

NATURA SILK, JEDWABNA KURACJA
50ml buteleczkę dostałam od brata na urodziny i wiem, że na pewno sama ją jeszcze kupię.




opis producenta:
Natura Silk Jedwabna Kuracja firmy MARION Kosmetyki to odżywka regeneracyjna bez spłukiwania do włosów.

Dzięki zawartości m. in. jedwabiu i prowitaminy B5:

  • nadaje włosom  ŚWIETLISTY POŁYSK już po użyciu 1 kropli
  • sprawia, że Twoje włosy będą odżywione, nawilżone, sprężyste
  • przywraca włosom suchym, zniszczonym i matowym miękkość i blask
Natura Silk Jedwabna Kuracja wygładza powierzchnię włosów, ułatwia rozczesywanie i układanie oraz regeneruje włosy od wewnątrz. Regularne stosowanie chroni włosy przed wysoką temperaturą, gorącym powietrzem, zanieczyszczeniami środowiska i utratą wilgoci.
Włosy uzyskują świetlisty połysk, jedwabistą miękkość i zdrowy wygląd.
Analiza składu:
Cyclopentasiloxane (and) Dimethiconol - silikony, emolienty, działają kondycjonująco, wygładzająco, ułatwiają rozczesywanie
Cyclomethicone - silikon, emolient, kondycjonuje, zmiękcza, wygładza
Phenyl Trimethicone - silikon, antystatyk
Ethyl Ester of Hydrolyzed Silk - proteiny jedwabiu, działanie m.in. antystatyczne
Parfum - zapach 
Panthenol - nawilża


MOJA OPINIA:
Produkt jest bardzo wydajny, mimo iż używam go więcej niż jest to zalecane.
Najczęściej dzielę włosy na pół i daję po sporej kropli albo nawet po 2 na połowę "końcówek" moich włosów (moje "końcówki" na które go nakładam to ok 15-20cm!) Moje włosy nie są ścięte na równo, więc nakładam je na większą partię włosów.
Po nim włosy nie są już bardzo suche i delikatnie się błyszczą.
Dodatkowo dla mnie pięknie po nim pachną ^^

Używam go na przemian z innym podobnym produktem niemalże co 2 dni a nieraz i codziennie zależy od mojego humoru ;P

Niestety wiem, że żaden specyfik nie "sklei" i "naprawi" końcówek, może je jedynie zabezpieczyć.
Moje teraz bez "ochraniaczy" są baaaardzo baaardzo suche i łamliwe ;((
Ale podetnę je dopiero na wiosnę ;)

Ten jedwab ratuje mi włosy i na pewno szybko z niego nie zrezygnuję.

Opakowanie poręczne, aplikacja jest bardzo łatwa ;)
Cena: ok 10 zł za 50ml
To bardzo mało ;))

Polecam ^^

Igg

2 komentarze:

  1. "Ale podetnę je dopiero na włosy." - tak Iguś tak... :D Idź się uczyć a nie piszesz posty :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błąd poprawiony ;P oczywiście, że na wiosnę xD
      A nauka? przecież istnieją jeszcze przerwy na oderwanie myśli ;)

      Usuń