piątek, 31 stycznia 2014

Plan pielęgnacji na Luty

W lutym kontynuuję akcję DENKO
(a w niej: próbka maski od Basi, olejek dla niemowląt, olejek z oriflame)
testuję szampon babydream z Rossmana i odżywkę z nivei.
A na skalp WODA BRZOZOWA oraz będę pić sok z brzozy ;)
Na końce "jedwab w płynie", który w składzie nie ma jedwabiu xD
I mam zamiar pokombinować z piwną płukanką, której jeszcze nigdy nie robiłam ;)


I chciałam się jeszcze pochwalić nowym zakupem! 
Kupiłam w Helfach Olejek przeciwłupieżowy - kozieradka & gorczyca khadi !!!
Normalnie kosztuje 57zł a ja go kupiłam na wyprzedaży za jedyne 29zł
Normalnie pewnie jeszcze długo bym się na niego czaiła, bo 57zł to jednak dużo.
W dodatku dogadałam sie z Blondynką i będziemy używały go na spółę ;) Potem porównamy efekty ;)
Będzie czekał w kolejce do marca ^^


No lecem, pozdrawiam
Igg

3 komentarze:

  1. A jaki krem do demakijażu stosujesz?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz mam z Nivei, w sumie to mleczko oczyszczające w różowym opakowaniu ;)

      Usuń