środa, 1 stycznia 2014

Słów kilka o długości i grubości ;)

Cóż, rano gdy pisałam swoje postanowienia tak sobie pomyślałam, że dokładniej przyjrzę się długości moich włosów ;) Zrobiłam nawet specjalne zdjęcie, bo na innych włosach to nie to samo.

Więc oto moja dzisiejsza czuprynka. (Cały dzień chodziłam w luźnym kucyku, dlatego tak się zakręciły)








Tak jak wspominałam moja długość włosów waha się między BSL(do paska od stanika) a MBL (Do połowy pleców).


Gdy się lekko kręcą to sięgają właśnie do BSL i takie lubię je najbardziej ;) właśnie takie lekkie loczki, wyglądające na naturalne.

MBL są gdy je wyprostuję. Ale rzadko to robię, nawet nie zainwestowałam w prostownicę, jak potrzebuję to pożyczam ;P

WL, moja "linia", hmm nie nazwałabym jej tak, no ale cóż. Takie chcę osiągnąć w ciągu tego roku i teraz jak spojrzałam na to zdjęcie to widzę, że chyba przesadziłam i zajmie mi to więcej czasu...
 ;(
Ale jestem cierpliwa! Jak urosną tak urosną!

No i moje marzenie widać dobrze ;) Czeka mnie masa cierpliwości...pielęgnacji i nie poddawania się. Ale może na jakieś 3, 4 lata dopnę swego?


Aa i moja inspiracja!



CIENKIE CZY GRUBE
czyli wzmianka na temat grubości.

Moje włosy są dla mnie baaardzo cienkie. I to nie fanaberia. A raczej jest ich mało, więc mój kucyk jest cienki, bo włosy same w sobie bardzo cienkie nie są. Jednak wychodzi na to samo.
Więc tak:
cienkie włosy to 6cm  i mniejśrednie tak od 7 - 9cm, a grube powyżej 10cm kucyka.

Ja mam obecnie ok. 6-6.5 cm mojego kucyka, malutko. 
Mam nadzieję, że przybędzie mi nowych włosów i za rok nie będzie już taki cienki tylko NORMALNY. 
^^
A jak jest z waszymi włosami?
Igg

2 komentarze:

  1. Ja mam cienkie włosy ale za to jest ich trochę, także nie narzekam :D.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie. Mam nadzieje, że znajdziesz u mnie coś dla siebie:)
    http://ciniax03.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. To pozazdrościć ;)
    Z chęcią odwiedzę Twojego bloga ^^

    OdpowiedzUsuń