niedziela, 23 lutego 2014

Olej czosnkowy w mojej wersji

Uparłam się na czosnek, nienawidzę jego zapachu ale kocham właściwości.
Jest bardzo zdrowy ;)
Zniechęciłam się wersjami ze sklepu, więc zrobiłam własny.

Składniki:
-cała, mała cebula (obrana, pokrojona w drobną kostkę)
-główka czosnku (obrany, zmielony)
-olej (dowolny), ja dałam oliwę z oliwek
-łyżka miodu

Cebulę, czosnek i miód zalałam olejem i zostawiłam na tydzień w słoiczku.
Śmierdzi trochę, ale liczy się działanie!
Zaczęłam go używać przed  myciem, na całe włosy na min 30 godz.
Po umyciu szamponem brzydki zapach całkowicie znika ;)

O efektach powiem po dłuższym używaniu ^^

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Si ;) Liczę na wzmocnienie cebulek włosowych dzięki niemu ;)

      Usuń
  2. Ciekawa jestem jak się u Ciebie sprawdzi ten olej, napisz o efektach to zdecyduję czy warto będzie się męczyć z tym zapachem :)

    OdpowiedzUsuń