niedziela, 23 marca 2014

Niedziela dla włosów ;)

Szczerze mówiąc chciałam wymyślić jakiś ciekawszy tytuł ale się poddałam ;P
Moja włosowa niedziela zaczęła się wczoraj wieczorem i to już nie pierwszy raz ^^ Tyle, że wcześniej nie chciało mi się tego pisać ;P
Więc tak :
-Wczoraj wieczorem umyłam włosy raz, delikatnym, pokrzywowym szamponem.
-Nałożyłam maseczkę na ok 15min z BiongoSpa i po jej spłukaniu
-Olej (skalp Khadi, końce Olej z Ryżu) Na całą noc
 Rano:
-umyłam włosy 2 razy(jak zawsze po oleju ^^)
-PŁUKANKA PIWNA (mój debiut)

Już dawno się zastanawiałam nad jej użyciem. I tak mnie dziś jakoś naszło ;)
Ja użyłam ok. szklanki piwa (przelałam do miseczki i zostawiłam na ok 2 godz do "odbąbelkowania") wymieszanego ze szklanką ciepłej wody i nałożyłam po myciu.
Zużyłam ok 1/3, resztę schowałam do lodówki, myślę, że 2-3dni może postać do kolejnego mycia.

Zapach pomału wietrzeje, że wątpię żeby zniknął całkowicie ;(
Włosy są takie fajne śliskie i mają ładniejszy skręt niż zwykle ;)
Po całkowitym wyschnięciu zauważyłam, że włosy były pięknie dociążone i mam wrażenie, że jest ich więcej ^^ co mi baaardzo odpowiada ;)

I BONUS ;D
Poznajcie moje nowe małe zwierzątko o ślicznym, miękkim futerku ;)
Przed państwem TYMEK!








Dobrego dnia ;)
Igg

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Właściwie to szczurek ale dziękuję ^^ Słodziak z niego, zupełnie nie rozumiem czemu niektórzy się go boją? ;P

      Usuń
  2. Ja rowniez musze sie wreszcie skusic na plukanke piwna ;) Tymek prezentuje sie fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płukankę polecam ;) Zapach po kilku godzinach zniknął całkowicie, co mnie bardzo ucieszyło ;)
      Tymek jest nieśmiały ale myślę, że komplementem nie pogardzi ^^

      Usuń
  3. Fajny szczurek;) Sama kiedyś miałam, obecnie niańczę dwa szynszyle;) I znów ten olej Khadi, który tak mi się marzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Helfach są nieraz świetne promocje, ja swój kupiłam za ok 25 zł ;) Trzeba tylko często zaglądać na stronę internetową. Pozdrawiam serdecznie Ciebie i Twoje szynszylki ;D

      Usuń