piątek, 4 kwietnia 2014

Plany na Kwiecień ;)

Marzec minął mi baaardzo szybciutko.
Więc już czas myśleć o kwietniu ;)
A co w nim?

Szampony:
babydream
Szampon zwiększający objętość włosów z kwiatem malwy bio
Odżywka:
Arganowa z Eveline
Maseczki:
Biovax dla Blondynek
maska z efektem laminowania (obie próbki dostałam od Blondynki ;*)
Oleje:
Olej musztardowy na całą długość, min raz w tyg na noc
Olej arganowy (na końcówki, kropla po umyciu)
Inne:
płukanka piwna (ok 3 razy) i może octowa
wcierka brzozowa by Blondynka ;* po każdym myciu
farbowanie henną (tą co zawsze) 


To by było na tyle ;)
Igg

2 komentarze:

  1. Babydream używam ale ostatnio zaciekawił mnie właśnie szampon YR :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też ;) mam go pierwszy raz i będę używać od następnego mycia włosów ^^

    OdpowiedzUsuń