niedziela, 11 maja 2014

Majowe zdjęcia


Udało mi się zdobyć kilka
zdjęć moich majowych włosów,
są to zdjęcia z wycieczki,
 więc włosy są trochę rozczochrane ^^


W cieniu i świetle słonecznym.
Pięknie się błyszczą w słońcu ;)

Wróciłam do olejowania,
teraz używam mojego oleju
cebulowo - czosnkowego ;)
Może ma specyficzny zapach,
ale mi tam on nie przeszkadza.


Ciągle mam wrażenie, że moje włosy są bardzo krótkie ;(
I jeszcze sporo czasu minie zanim będę zadowolona z ich długości,
ale nie ma co narzekać, uczę się cierpliwości !



Przepraszam za jakość zdjęć, ale są one wycięte i powiększone...


Słonecznych dni!

Igg

5 komentarzy:

  1. A ja wróciłam do oleju rycynowego - może coś mi urośnie w maju :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno urosną, cierpliwości ;)) najważniejsze, żeby były zdrowe ;D

    OdpowiedzUsuń