piątek, 30 maja 2014

Żegnamy maj, witamy sesję ;P

Czas szybko leci ;)
Trochę zaniedbuję moje posty, ale jakoś nie miałam ani weny ani zapału.
A dziś kilka zdjęć ^^
Wszystkie robiła moja Blondyneczka ;*
Przed rozczesaniem, w lekkim słoneczku.
I takie właśnie najczęściej mam, takie lekko falowane, ni to proste ni kręcone ;P

I po rozczesaniu :


A swoją drogą to miałam napisać kilak dni temu, w dniu mojego ostatniego dnia mając "-naście" lat.
Ale jakoś nie mi nie wyszło.

A już niedługo napiszę jakiś 2 recenzje nowych dla mnie produktów...

I jeszcze na koniec koczek, który zrobiła mi koleżanka ;)


Widzicie moje małe "grzywkowe" baby-hair?  
Mi się podoba, są takie słodkie ^^
I oczywiście wykończenie fryzury:
(W tle obraz, który namalowałam dla mamy właśnie Blondynki ^^)


Teraz czas zabrać się za sesyjna naukę... ;(

Igg


4 komentarze:

  1. włosy przed rozczesaniem wyglądają cudownie :)
    miłej nauki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też sesja za pasem a ja jak na złość nie mogę się skupić na niczym. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też ciężko ale jak trza to trza ;) Damy radę ^^

      Usuń
  3. Sinus cosinus daj boże trzy minus ;-)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń