poniedziałek, 14 lipca 2014

Dłuuugie!

Przeglądam zdjęcia, przeglądam i myślę o czym dziś...
Oo, już mam!
"Kto ma włosy tak długie jak ja?"
 Emi ;)
Przedstawiam małą Emi.
Moja pierwsza faworytka ma włosy aż za linię pasa, piękne gęste, proste włosy. Końcówki zadbane a całe włosy lekko błyszczące!
Mogę dodać, że ta mała ślicznotka gra na skrzypcach!


 Ruda piękności ^^
 Oto Juli, moja ruda włosowa miłość!Nigdy wcześniej nie widziałam takich długich, naturalnie rudych włosów! A Wy?
Z tego zachwytu nie zostało mi nic innego niż zaplecenie jej serduszka!

 ;)

Ale nie będę tylko słodzić, moja mała gwiazda miała problem z plątaniem się włosów i by sama je rozczesać. Mam tylko nadzieję, że z tego powodu nie będzie chciała ich skrócić...


 Te dwie istotki oraz właścicielka wczorajszego warkocza to moje 3 włosowe miłości!!!

Kłania się nisko  właścicielka zwykłych, przeciętnych, lekko zniszczonych (jeszcze!) włosów! 
Igg

5 komentarzy:

  1. Ooo, moja imienniczka Emi ma piękne włosy! :) Do takiej długości (kilka centymetrów więcej) dążę. Tyle tylko, że mam fale. Ale kolor podobny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka Długość to i moje marzenie ale raczej nierealne ^^ Ale trzeba się cieszyć z tego co się ma ;)

      Usuń
  2. Iguś taka długość u Ciebie jest realna - musisz być tylko cierpliwa i regularna i stosować skuteczne przyspieszacze wzrostu włosów i o nie dbać - szczególnie o końcówki! :)

    Piękne prawdziwe nie-sphotoshopowane inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc zostanę mistrzem cierpliwości ;P

      I zgadzam się co do ich piękna ;)

      Usuń
    2. Zgadzam się z Basią ;-) Sama zaczynałam od włosów ledwo do lopatek, a niedawno przypadkiem usiadłam na końcówkach :-D

      Usuń