niedziela, 13 lipca 2014

Wielki warkoczowy powrót!

Ajajaj, wieki mnie tu nie było,
byłam dosłownie odcięta od świata na Oazie Dzieci Bożych! ;D
Ale wróciłam z masą zdjęć, włosowych zdjęć!

Dziś pierwsza tura!
Zacznę do tego, że nasza kochana moderatorka miała piękne, grube włosy, które uwielbiałam czesać!
Wymyślałam coraz to nosze pomysły na "zakręcone warkocze" ^^

PIERWSZY ŚLIMACZEK:
-zaczęłam od warkocza dookoła głowy, reszta związana ;)
 -A potem jeszcze jedna runda i zwinęłam go w kwiatuszka i wsuwkami przymocowałam !


 I od góry!
I od Boczku!
;)

































I "wisienka na torcie":


Reszta jutro, lecem ! 

2 komentarze:

  1. moje włosy tęsknią za Twoimi rękami! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu wróciłaś :)
    Bardzo ładny ten warkocz- też takiego chcę!

    OdpowiedzUsuń